-. ULTRAMAN .-

09 marzo, 2008

PARIS-ROUBAIX 2008


Estoy pensando en ir a hacer la Paris-Roubaix, es el 6 de junio, 255km con 50km de pavé, alguien se animaría? Si alguien cree que se puede animar que me envíe un mail a brokerjosef1@hotmail.com. Es necesario ser dos coches, yo pongo uno, ya que la salida es en un punto y la llegada en otro... ¡QUÉ ALGUIEN SE ANIME!

2 comentarios:

Barón de Benta'ko Erreka dijo...

Hola Josef: yo lo pense aunque igual lo dejo para el 2010. No hace falta dos coches ya que la organizacion te lleva al punto de salida en autobuses.
Aqui tienes info: http://asso.nordnet.fr/vcrcyclotourisme/index.htm
Me llama la version larga tambien. Si compras el nº especial de Pedalier vienen todas las clasicas en su version pro y su version ciclo.

aleix dijo...

buenas,

Doncs jo la vaig fer tota el 2006 i l'any passat nomes la part dura del pave que esta concentrat gairebe tot al final.

La veritat es que es una pallissa pero es molt divertit.

Et recomano que vagis amb una bici de titani i amb rodes moooolt basiques amb radis abundants i creuats.
L'any passat a decathlon em van deixar la bici de carbono amb rodes carbono i vaig flipaaar nene! Unes hosties que m'emportava de la hostia i els meus colegues van punxar 14 vegades amb 70 km, i nomes erem 8 tios.

Hi ha trams que es alucinant com estan les pedres amb uns forats realment perillosos i anar amb peloton es matador i perillos. Al final vam fer unes 9 hores (anant una mica de passeig i "disfrutant" de les pedres)

sooort